שתף אותי
 
 

ישיבה ממושכת והנזקים שהיא מביאה אתה

מחבר הכתבה: מירב פרטוקנושא: דיקור סיני
ישיבה ממושכת והנזקים שהיא מביאה אתה
עידן האינטרנט והדיגיטל הביא אתו מצבים שבהם אנשים רבים עובדים או מבלים במשך שעות רבות מול מסכי המחשב בישיבה על כסאות אשר לא תמיד מותאמים למבנה הארגונומי של הגוף ובכך בעצם גורמים לנזקים בגוף אשר עלולים לתת את אותותיהם גם בטווח הארוך.

הישיבה הממושכת גורמת ליצירת לחצים על מפרקי הירך ועצם הזנב ובמידה ומדובר למשל בתפקיד של מזכירה, אשר במסגרת התפקיד עליה גם לשוחח בטלפון וגם להקליד במחשב - הרי שהיא מבצעת מתיחות לא נכונות של שרירי הצוואר, השכמות והכתפיים.
 
ישנם לא מעט פתרונות שיש בהם כדי לסייע הן בהפחתת כאבים המופיעים לאחר ישיבה ממושכת במשרד או מול מסך המחשב ואחד מהם מבוסס על תחומים שונים של הרפואה המשלימה - הדיקור הסיני והעיסוי הרפואי.

תפקידם של שני סוגים אלה של טיפול קשור ישירות בשחרור השרירים התפוסים ובהרפיית הגוף. כל אדם אשר מרגיש שמתעורר אצלו כאב בשרירי הגב, הצוואר, השכמות או הכתפיים - מומלץ לו לטפל בכאב באופן מיידי על מנת שלא להחמיר את המצב ולהחריף את הכאב.
 
ענף הרפואה הסינית מתאים אף הוא לטיפול במאפיינים אלה של העבודה המשרדית בעידן החדש ונותן מענה והקלה בכאבים כבר לאחר טיפול אחד. לאחר מספר טיפולים קטן אפשר לחזור להרגיש ממש כמו חדשים ובמידה והורגשה תחושת נימול בידיים - אף היא תיעלם כלא הייתה.
 
אני מזמינה אותך לפגישת אבחון, בה אשתמש בכל הכלים העומדים לרשותי על מנת להבין את הבעיה המסבה לך סבל ותוך שימוש בידע הרב שיש לי במגוון עצום של שיטות טיפול אשמח להציע טיפול שיסייע לך להרגיש טוב יותר.

אני מזמינה אותך להצטרף אל אלפי המטופלים שעברו תחת ידיי וחוזרים כאשר הם חשים שהם זקוקים לטעינת מצברים מחודשת.
 

כתבות נוספות של מירב פרטוק

עיסוי רפואי שיקומי
נושא: עיסוי רפואי משולב

חבלה או טראומה המתרחשות באחד או יותר מאיברי או מערכות הגוף עלולות להשאיר חותם...

סובל/ת מכאבי צוואר ושכמות?
נושא: עיסוי רפואי משולב

עובד מול מסך המחשב? מתחילים אצלך כאבי צוואר ושכמות? פנה לאיש מקצוע שיאבחן את...

מחבר: מירב פרטוק

מומחית ברפואה סינית, בעלת ניסיון רב בטיפול ברייקי ובביואנרגיה, מתמחה בעיסוי רפואי אורתופדי, "טריגר פוינט" המתמקד בעיות כרוניות ואקוטיות, שלד שריר וכאב.