אני מאושרת!!!

מחבר: שמואלה אדריתאריך: 15 מאי 2017
לכתוב את המילה "מאושרת" ולהתכוון לה כמעט בכל רגע, זה נשמע אולי בומבסטי ואף הזוי!
 
כי.....(הנה הפרושים והתירוצים שאנו רגילים להאחז בהם...) איך אדם יכול לאמר מילה כזאת ולהתכוון לה מצד אחד, ובצד השני קורים לו גם כל מיני סיטואציות לא נעימות , מפגש עם אנשים פוגעניים, מרגיזים ועדיין להגיד "אני מאושרת" !?
 
הייתכן ששמתי על עצמי "מסך"  ,"חומת מגן" ?
 
אז תשובתי היא: לא !! חד משמעי !
 
רוצה לשתף אתכם כי מאז שנחשפתי לשיטת nye ולנועה יהושוע אביוני יוצרת השיטה (לפני כארבע וחצי שנים) חיי קיבלו תפנית של 180 מעלות , למשמעות שונה וטובה להרגשתי בחיי היומיום .גם אצל המטופלים בקליניקה , גם בסביבה שלי וגם בביתי בקרב משפחתי.
 
המבט לחיים שלי, נעשה רך יותר, רגוע יותר, שמח יותר, יצירתי יותר ,יותר תחושה של אהבה ללא תנאי, הטיפולים בקליניקה הפכו לעוצמתיים יותר , מערכות הקשרים והיחסים עם כולם הפך ליותר נעים וזורם...
 
התחלתי לתפוש ולחוש אותי , את הקיימות שלי , את המשמעות שלי כ"יוצרת מציאות חיי" וכמובילה אנשים ל"רצון ליבם" עם כל המשתמע. 
 
מכאן מגיעה המילה "מאושרת" שכתבתי לעיל , זוהי נקודת מפנה אדירה ומאוד חשובה בחיי , להבין לעומקי עומקים את ההבדל בין תפישת ההכרה המתבססת על חמשת החושים , אשר מתבססים רק על המציאות הפיזית הנגלית לעין הפיזית בלבד, והם(5 החושים) אינם יכולים לאפשר לי להבין ולהכיר מי אני באמת , אלא רק מעל פני השטח....לעומת מה שהבנתי דרך nye להבין על עולמי הפנימי היוצר את מציאות חיי החיצוניים.
 
כלומר ה"מי שאני" שתפשנו עד היום על פי ההכרה - הוא על פי ההכרה הכולל רק את מה שבא לידי ביטוי וכביכול מה שאינו בא לידי ביטוי אינו קיים כלל.
 
אז היכן מצויים כל היכולות שבי? הדברים הכי עמוקים שנסתרים אי שם במעמקי "אוקיאנוס ליבי" ואינם מגיעים לידי ביטוי?
 
היכן מצוי הפוטנציאל שטרם מומש ? כמו המחשבות שלי, הרצונות שלי, רצון הלב שלי שלא העזתי לבטא.....הרגשות שאני מרגישה , החלומות שאני רוצה בכל מאודי להגשים ואינם באים לידי מימוש ? ומה עושים עם כל אלה? 
 
הרי כולנו יודעים ומרגישים שאנו חיים בעולם דואלי , קיום הניגודיות, קיימות מילים עצמאיות לכל מה שלא בא לידי ביטוי כמו, החולשה, החוסר, האין , החושך, הרע , הכאב, הדרמה, וכו'
 
אז איך בכל זאת נכללת המילה "מאושרת" שכתבתי לעיל, במהלך חיי?
 
היא בזה שההבנה והתחושה החלה להתמזג ככפפה ליד, תוך כדי צלילה לעומקי ועומקים של לימודי הקורסים באקדמיה nye. בהשתלמויות אינטנסיביות ותרגולים בשיטה מאידך , והעמקה בלימודי הקבלה שהתמזגו בהבנה משולבת כמארג של חוטי משי יפהפיים בתוך היקום כולו.
 
בקורסים ובהשתלמויות למדנו ולומדים להבין ולחוש את היותנו אנרגיה עצמית המצויה בתוך הגוף, בנוסף להבנה , ידוע כי על פי חוק שימור האנרגיה, שאנרגיה היא אינסופית וטיבה לנוע ולזרום באינסוף , היא לעולם נשמרת ויכולה לשנות צורה ומיקום. כידוע אנו אנרגיה, אנו נצחיים בתוך גוף פיזי זמני.
 
בקורסי האקדמיה של nye  אנו לומדים להבין ולהרגיש את אותה אנרגיה עצמית הזורמת בתוכנו, לומדים לזהות את התחושות בתוכנו , את המחשבות היוצרות את רגשותינו ואיך הן משפיעות עלינו ועל התגובות שלנו. אנו לומדים לזהות את מיקום המצאנו על מפת חיינו.
 
לומדים להכיר ולהבין את "העולם שמעבר" לחמשת חושינו.
 
קולטים כי יש בתוכנו "עולם פנימי" רחב, יפה , עוצמתי ואינסופי.
 
עולם המלא בשפע אלוקי ,ככל שאנו מאפשרים לעצמנו להפתח ולהיות קשובים לעצמנו, להתחבר להוויה שאנחנו, אנו מתחילים להרגיש את ההתרחבות בקרבנו , את התרחבות הנשימות שלנו , את היכולת שלנו לנשום באופן קל ופשוט יותר, לומדים להכיר את הבטחון העצמי  הקיים בנו ורק עלינו להתחבר אליו , כל אלו מאפשרים לנו לחיות בנגלות המתרחבת בכל עת מתוך שמחת חיים גדולה יותר ,  ככל שאנו מתרחבים בהבנה וזיהוי התחושות שאנו חשים – מציאות חיינו מורגשת בהתאמה , "לובשת צורה"  נעימה יותר , ראיה רחבה יותר , המציאות החיצונית למעשה "מתלבשת" באותה האיכות של אותם הרגשות הטובות ותנועות האוויר נעשות ומורגשות בנשימה פתוחה יותר. ואז הסיטואציות הופכות לטובות יותר , המפגש עם אנשים נעשה יותר נעים ובאווירה המורגשת כאהבה ושמחה .
 
כלומר העולם הפנימי שלנו יוצר את עולמינו החיצוני על פי המתחולל בפנימיות שלנו.
 
כלומר העולם החיצוני שנוצר מעולמינו הפנימי מהווה תרגום לקורה לנו בפנימיותנו.
 
ככל שאני חיה בנגלות ובנוכחות עצמית , כך אני מרגישה ורואה יותר את מציאות חיי, כיותר "יש" ופחות תחושה של חוסר ותחושה של "אין".
 
להבנה נוספת , כאשר אני חווה חוסר ותחושה של "אין" , אני יכולה להבין כי התחושות הללו רומזות לי (מתרגמות לי)  על חוסר בנוכחות העצמית שלי, על חיבור לא שלם דיו, וכאן נקודת הזמן בו אני יכולה לעשות "חישוב מסלול מחדש".  בשיטת nye לומדים להכיר את "עצמי האנרגטי" לחיות בנגלות מתרחבת בכל עת. להבין כי בכל רגע נתון אנו יכולים לחיות כ"שלם שנפתח לגלות עוד ועוד מאותו שלם הקיים תמיד". כך אנו מגלים בכל רגע, שלם גדול ורחב יותר מקודמו, "אינסוף של אינסוף" 
 
"נזכור שהבריאה כמו גם התפישה לגבי הבורא היא אחת....ויחד עם זאת היא אינסופית , לכן אין לנו יכולת לתפוש את הבריאה—אלא רק בגילוי ניצחי שלה...שלנו...(נועה יהושוע אביוני)
 
הארה חשובה: העקרון הקבלי זהה בשיטת nye בזה שהוא אומר: "העולם הפנימי יוצר את העולם החיצוני" 
 
הידע הקבלי בשילוב nye  כשיטה פרקטית מעשית לחיבור האדם לאנרגיית החיים שלו , עושה פלאים הן בחיי האישיים, בחיי משפחתי וחבריי, במטופליי בקליניקה ובתלמידיי בסדנאות התטא הילינג (בהרחבת מיידעים מהקבלה).
 
תודה על תשומת ליבכם קוראים יקרים
 
תודה לנועה על שיצרה שיטה מופלאה אשר מסייעת לנו ב"מציאת עצמנו במציאות חיינו"
 
ותמיכתה לכל אורך הדרך...
 
ולעצמי בקליניקה שלי באופן אישי , הטיפולים נעשו מצוינים ומדויקים (מעידים המטופלים)
 
תודה לקבוצה ולתמיכה ההדדית של "בוגרי nye "
 
"חיבור אחד- חיים שלמים" 
 
שמואלה אדרי מטפלת ריגשית, שיטת nye , קבלה 
לתיאום וקביעת פגישה 072-2149323