עמוד הבית > בלוגים של מטפלים > החלפת אמונה באמונה האם זה נכון לנו?

החלפת אמונה באמונה האם זה נכון לנו?

מחבר: שמואלה אדריתאריך: 27 פברואר 2017
בעבר חשבנו כי אם נכנס לתת המודע של האדם 
ונשנה אמונה מסוימת שאינה מיטיבה,
ונחליפה באמונה טובה יותר, 
זה יעשה טוב לאדם וישפר את מציאות חייו לאורך זמן ולתמיד.
 
ממחקר רב השנים של אקדמית nye מסתבר כי שינוי אמונה באמונה אחרת , מדובר רק על שינוי ה"תבנית" בלבד המגדירה את האדם, שזה למעשה שינוי הגדרה בהגדרה בלבד ולא במהותו, אין כאן היפתחות ממשית להיות ולחוות את עצמו האותנטי, אלא מדובר על שינוי צורת ואיכות התבנית בלבד בהכרה המודעת שלו, המתנהלת על פי חמשת החושים –המכירה ויכולה לראות רק את החומר הפיזי בלבד. ואינה מתרחבת מעבר לחמשת החושים, אינה יכולה להבין את העולם שמעבר לחמשת החושים אלא נשארת מתובנתת בתוך תבנית המגדירה את גבולותיה מבלי היכולת להיפתח לאוצר האינסופי הטמון באדם (חלק האלוקה ממעל) וחוסר יכולתו להיפתח לעולם רחב ואינסופי אליו הוא הגיע להיות ולחוות.
 
 כלומר, החלפה של תבנית בתבנית משאירה את האדם מוגדר ומגודר בתבנית מצומצמת בה הוא מנהל את מציאות חייו בצמצום תודעתי ואינו מאפשר לעצמו התפתחות והרחבת תודעתו באינסוף מידע כפי שבאמת הוא מסוגל. 
 
למה הדבר דומה?
 
לצמח החי באדנית שאינו יכול להתפתח מעבר למרחב שיש לו באדנית , ואז מחליפים לו לאדנית גדולה יותר ושם שוב יש לו גבול וגדר לצמיחתו.
 
עד כמה לדעתכם יוכל הצמח להתפתח ולצמוח ביחס למצב אם היו מעבירים ושותלים אותו בשדה פתוח ?
התוכלו לדמיין עד לאן הצמח יוכל להתפתח בשדה במרחב פתוח ללא תבנית של האדנית?
הדבר דומה אצל האדם כאשר מחליפים לו אמונה באמונה , העקרון דומה להחלפת האדנית באדנית, לעומת אם היינו חושפים את האדם להיפתח לאנרגית החיים שבתוכו והוא יתחיל לזרום מתוך נביעה פנימית החוצה למציאות חיים רחבה עם אפשרויות אינסופיות, לחוות את עצמו מתוך זרימה, להדהד את אורו, לאפשר לו להרגיש יותר "יש" הקיים בתוכו מיום היוולדו, על ידי כך תחושת ה"אין" כבר לא תהווה עניין של סבל ועצב עבורו.
 
 יוצא מכך אדם אשר יחליפו לו אמונה שאינה מיטיבה באמונה מיטיבה ,עדיין ממשיך לחיות בצמצום תודעתי, וכל העבודה שנעשתה עימו אמנם משפיעה לטובה אך זמנית בלבד. הוא ימשיך להרגיש בעתיד כי הדבר חוזר אליו באופנים שונים ולא נעימים, אולי אף מכאיבים לא פחות מבעבר.. עצם הדבר יכול לחזור אליו בסיטואציות ובמקרים שונים.
 
 למשל: אם יש לאשה אמונה האומרת כי "חיבור לגברים= פגיעה" ומטמיעים לה בתת המודע : "שזה אפשרי עבורה להתחבר לגברים מבלי להפגע"
 
 אז להבנה: כל עוד שהיא מתנהלת באופן הקבוע שלה מבלי לעשות עבודה על החיבור לעצמה
 היא תמשיך למגנט אליה סיטואציות אשר יפגעו בה , וזאת כדי ללמוד ולעבור את שיעור התיקון המיועד לה , עד שתאפשר לעצמה חיבור פנימי בעצמה ולעצמה, להתחבר לעצמה יותר ויותר, ולזרום מהמקום הפנימי האותנטי שלה.  
 רוצים לדעת ולהבין עוד?
 
מטופלות רבות שהגיעו אלי, אחרי תהליך של חיבור אל אנרגיית החיים שבתוכן , אל העצמי שלהן, הרגישו יותר חופשיות ומאושרות בחיי היומיום , הרגישו שבמציאות חייהן החלה לנשב רוח חדשה ונעימה, תדר חדש נכנס לחייהן,  ואף הצליחו להכיר את בחיר ליבן מתוך תחושת האהבה ממקום אמיתי (הן מעידות על כך) ובנוסף, נשים שמערכת היחסים הזוגית שלהן הייתה קלוקלת, השתפרה ונעשתה טובה יותר, אנשים בכלל מספרים על נפלאות שקורים בחייהם מאז שהחלו בתהליך החיבור לעצמם.
 
זוהי בשורה מופלאה !!
זה אמיתי  !!!
 
 מתוך האנרגיה הפנימית שבתוכינו - אנו יוצרים עולם מופלא (על פי חוכמת הסוד, חוכמת הקבלה , העקרון הוא שאנו אנרגיה בתוך גוף היוצרת עולם פיזי)
 
רוצים לדעת יותר ? צרו קשר ל 072-2149323
 שמואלה אדרי.