עמוד הבית > בלוגים של מטפלים > אז מה אני צריכה לעשות כדי לרזות?

אז מה אני צריכה לעשות כדי לרזות?

מחבר: מעיין הדסיתאריך: 5 נובמבר 2017
שאלה שחוזרת על עצמה פעם אחר פעם,  שאלה כל כך פשוטה ותשובה כל כך מורכבת ... 
אנשים רבים כיום וברובם , נשים , מתקשים למצוא תשובה חד משמעית וברורה שתעניק להם מענה מספק דיו. 
 
כיום המודעות לכושר היא אינה עוד אופנה חולפת או טרנד משומן היטב שיחלוף עם בא האביב ואיתו הטרנדים החדשים והנכונים לקיץ . הוא למעשה, אורח חיים בריא , הגדרה מפוצצת ומשמעותית כאחד שחובה בתוכה אין ספור הגדרות למה נחשב בריא וכדאי ולמה פחות מומלץ או שעדיף להימנע כליל . אם כך , מדוע נותרת עדיין ללא מענה לשאלתך ? התשובה הלגיטימית ביותר היא שאמנם אנחנו שייכים לאותו זן חי מהטבע אך יחד עם זאת , אנו שונים אחד מהשני באופן המחשבתי , התנהגותי, התנהלותי ואופן חיינו הוא אחר.
לפיכך , על מנת לתת מענה לשאלה זו עליינו להבין שעל מנת להצליח להגשים את המטרות שלנו , חשוב לחלק את תהליך השינוי למס פקטורים עיקריים : 
סגנון החיים שאנו חיים : אנשים שונים עובדים בעבודות שונות חלקם פיזיות יותר וחלקם פחות או כלל לא דורשות קימה מהכיסא. לכן , רצוי להתאים פעילות גופנית בהתאם לדרישות היום יומיות שאנו עושים בדרך כלל במהלך העבודה .
פקטור נוסף הוא הרגלי אכילה בריאים , מאוזנים ומסודרים . תזונה מאוזנת שכוללת בתוכה את כל מרכיבי המזון החיוניים לגופיינו כמו פחממות מורכבות, חלבונים ושומנים בריאים שמשרתים את מטרותיינו לטווח הארוך .
ספורט הוא עיניין אישי - כמו שתפריט אחד לא מתאים לכולם , כך גם הספורט והכושר הם עיניין אישי שתלוי בגורמים רבים כגון : רקע ספורטיבי, גיל , מין , מוצא, הרכב אנטומי , גנטיקה משקל , גובה ועוד מספר רב של קריטריונים שונים. 
הנאה מהעשייה - בראש ובראשונה עשיית ספורט שכיף לנו לבצע והוא אינו עוד מטלה כדי לסמן וי אלא, חוויה של ממש , היא המפתח להתמדה והנאה מהדרך, שבזכותה נתקרב בצעדי ענק למטרה הנכספת .